کمی دلنوشته {13}

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

کاش به جای اینکه دستی بالای دست بود ، دستی توی دست بود … . .

#

#

#

بالشت خودم را ترجیح میدهم، چرا که شانه های امروزی مثل بالشت های مسافرخانه اند، خوب میدانم سرهای زیادی را تکیه گاه بودند! .

#

#

#

هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش ! چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد ، تو می مانی و یک ” من ” بی ارزش !

#

#

#

تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !
من را به من نبودن محکوم نکن !
من همانم که درگیر عشقش بودی !
یادت نمی آید ؟!
من همانم !
حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !

#

#

#

دستم بوی گل میداد، مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند اما هیچکس فکر نکردکه، من شاید گل کاشته باشم

#

#

#

احساسم را به دار آویختم منطقم را به گلوله بستم لعنت به هر دو که عمری بازیم دادند دیگر بس است، میخواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم! .

#

#

#

رابطه ای که توش التماس باشه … ساعت ۹ بزارین دم در خونه تا شهرداری ببره …

#

#

#

رفیق! دلتنگ که شدی پیش من بیا کمی غصه هست…باهم میخوریم…!

#

#

#

. معلم برای سفیدبودن برگ نقاشی ام تنبیهم کرد و “همه” به من خندیدند …
اما من خدایی را کشیده بودم که “همه” میگفتند دیدنی نیست!

#

امیدوارم بعد چند وقت که پست گذاشتم خوشتون اومده باشه دوستون دارم

منتظر نظراتون هستم


.

 


|چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A